maanantai 3. joulukuuta 2012

Joulukalenterin 3. luukku


Nettikauppansa Suomeen avanneet merkit kannattaa pitää mielessä joululahjoja toivoessa ja hankkiessa. Tyylikkäitä lahjoja ja sinisiä lahjalaatikoita saa Lanvinin nettisivujen kautta siis nyt tilattua myös tänne Suomeen kuusen alle. Ja vinkkinä, 14. joulukuuta mennessä tehtyihin tilauksiin ei tule toimituskuluja lainkaan. Dear Santa...

Tyylikäs muistikirja?

Suojapussit kengille tai koruille matkalle?

Söpö pussukka?

Ja oma lahjasuosikkini, talon juhlakirja pääsuunnittelija Alber Elbazin 10-vuotisen Lanvin-uran kunniaksi

8 kommenttia:

  1. Ihania juttuja olet löytänyt.. :)

    Minulla on sinulle tunnustus blogissani: http://mias-mia.blogspot.fi/

    -Mia

    VastaaPoista
  2. Oi, olisin niin onnellinen jos pukki toisi jotain Lanvinilta. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä muuta sano, toivotaan! Tai sitten pitää muistaa itseään ;)

      Poista
  3. Juuri viime viikolla yritin etsiskellä muistiota netin syövereistä. Törmäsin vain kalentereihin ja itse olen huomannut etten käytä paperista kalenteria enää ollenkaan mutta muistiolle olisi käyttöä. Kiitos vinkistä, käyn katsomassa valikoiman!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama vika, kalenteri on vaihtunut pitkälti sähköiseen. Vaikka perinteisessä on kyllä tunnelmaa..
      Mutta muistikirjoja on kiva pitää mukana. Omani olen löytänyt mm. museokaupoista tai pienemmistä lahjatavaraliikkeistä.

      Poista
  4. Suojapussit mulle mulle mulle! Ihanat! Ja niille on aina käyttöä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne ovat kyllä söpöt ja oikeasti tarpeelliset! :)

      Poista

Hauskaa, että jaksoit jättää kommenttia, se piristää aina! :)
Thanks for the comment, I really appreciate it! :)