maanantai 18. helmikuuta 2013

Arvonnan voittajat ja kirkkautta helmikuuhun

Aika julistaa Ihanat kuppikakut -kirjan arvonnan voittajat. Kirja lähtee siis seuraaville onnekkaille:

Elisa
Riikka Salmi

Laittakaa minulle sähköpostilla (privateblendblog@gmail.com) osoitetietonne, niin laitan kirjat matkaan. Ja käykää ihmeessä kertomassa kokemuksia kirjan resepteistä, kun ehditte niitä testaamaan! 

Onnittelut vielä voittajille ja kiitos kaikille osallistujille herkullisista vaihtoehdoista - pitääkin laittaa Mormoriin vinkkejä toiveista.


Tässä samalla onnittelukukka-kuvaan väreiltään ja pirteydeltään hyvin sopiva C-vitamiiniseerumi. Sain tämän Kiehl'sin Dermatologist Solutions -linjaan kuuluvan Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate -tuotteen testiin jo aikaa sitten, mutta olen ottanut sen vasta nyt käyttöön. Loskaisen ja pimeän tammikuun aikana alkoi tuntua siltä, että sitä kaipaisi vähän lisä boostia kalpealle ja vähän väsähtäneelle naamalle. 

Tuotteen pitäisi kirkastaa ihoa ja myös silottaa suun- ja silmänympärysihon pieniä juonteita. Tuollaisia ei ole minulle ehkä kuitenkaan vielä ehtinyt kertyä, mutta kirkkaampi ja terveempi iho on toki tervetullut. Olen käyttänyt tätä siksi vain kuureina, etten rasita ihoa turhaa. Mukana on suhteellisen korkea 10,5 % c-vitamiinipitoisuus, joka lämmittääkin mukavasti ihoa levitettäessä. Olen kyllä mielestäni huomannut, että ilme on kirkastunut ja iho on entistä paremmassa kunnossa.


6 kommenttia:

  1. Jee, voitin! :))

    Nuo Kiehl'sin tuotteet ovat kiinnostaneet mua jo pidempään, mutta valitettavasti sitä ei vissiin täältä Tampereelta saa. Seuraavalla Helsingin-visiitilläni on kyllä ko. paikka tsekattava! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnittelut vielä!
      Joo, kannattaa käydä tutustumassa ja pyytää paljon testereitä, joita he jakavat mielellään. Kun löytää lempituotteet voi niitä kyllä tilata postitse myymälästä - mahtavaa palvelua!

      Poista
  2. Olen käyttänyt tuota samaa Kiehl's seerumia kuurina. Vaikuttaa tehokkaalta tuotteelta jo levitettäessä, sen verran lämmittää kasvoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samoin, olen käyttänyt tuota myös kuurina ja kivasti kyllä lämmittää aluksi ihoa!

      Poista
  3. Mun sisko vannoo tuon seerumin tehoon ja on yrittänyt saada muakin kokeilemaan, mutta toistaiseksi olen kieltäytynyt. En ole halunnut vielä siirtyä line-reducing -tuotteisiin, heh! Vaikka tuskinpa sellaisista haittaa olisi mullekaan! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta hauska kuulla, että tuo on luottotuote!
      Niin, en minäkään tosiaan halua rasittaa ihoa vielä anti-ageing-tuotteilla muuten, mutta tuo ei ehkä ole niin suoraan sellainen, vaan enemmänkin tehokuuri.

      Poista

Hauskaa, että jaksoit jättää kommenttia, se piristää aina! :)
Thanks for the comment, I really appreciate it! :)